Mediální společnosti se bouří proti Evropské komisi

Skupina firem, které působí v oblasti médií a nových informačních technologií, včera ostře napadla připravované opatření evropské exekutivy. Podle něj by mělo například vysílání po internetu nebo prostřednictvím mobilních telefonů podléhat stejným pravidlům, jako tradiční televizní nebo rozhlasové vysílání.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

sestava mikrofonů pro mluvené slovo

sestava mikrofonů pro mluvené slovo | Foto: Pavel Šaman

Ve hře podoba nových médií - jako je například vysílání obrazového materiálu na vysokorychlostním internetu nebo v mobilních telefonech třetí generace. Evropská komise je chce podřídit prakticky stejným omezením jaká mají klasické televizní stanice - především co se týče množství reklamy a obsahu.

Podle skupiny mediálních společností, které jsou registrované ve Velké Británii, tím ale Evropská komise omezí ochotu investovat do slibně se rozvíjejícího odvětví, a tak jej utlumí v době zrodu.

Komise se brání, že jí jde o ochranu diváků a spotřebitelů. O příslušné směrnici bude ještě rozhodovat Evropský parlament a členské země. Lobbisté reprezentující mediální společnosti ale zjevně neponechává nic náhodě a zahájili už nyní ofenzívu.

Milan Kopp, Vít Pohanka Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme