Podvodníkovi často naletí i ti, kteří skutečně za svůj život vydělali spoustu peněz. Okázalé předvádění bohatství zjevně imponuje nejen mladým sledujícím tiktoku.
Uživatelé internetu kritizují americkou influencerku, která se natočila, jak u krajnice bere mládě vombata od jeho matky, zatímco mládě vyděšením sípe. Australská vláda nyní prověřuje víza Američanky.
Svým novým videem chce popsat strategii za bouřlivým děním od nástupu Trumpa. „Svou roli beru jako někoho, kdo do sebe naleje řadu informací a snaží se z toho vycizelovat to nejdůležitější,“ říká.
„Chtěla bych se ještě jednou omluvit. To, co je v obžalobě, je pravda. Celá situace mě mrzí. Myslím to vážně. Nemělo se to stát. Jsem si vědoma viny,“ řekla v úterý před soudem Gelnarová.
Je jim přibližně mezi 13 a 28 lety, tvoří 16 procent populace a jsou budoucností české armády. Jak je do uniformy nalákat a jak s nimi komunikovat, tento týden řešili armádní velitelé.
Řeholní sestra Lamiya Jalilová se kvůli své víře přestěhovala z hlavního města Ázerbájdžánu Baku na Slovensko. Nyní působí na sociálních sítích a snaží se bořit stereotypy o řeholních sestrách.
Tchajwanský influencer několik let pracoval pro čínskou propagandu. Nyní se rozhodl, že popíše, jak systematické ovlivňování veřejného mínění v zahraničí funguje.
Čínští cenzoři dočasně zablokovali bývalou gymnastku na sociálních sítích. Místo málo zakrytého těla však Číňané začali mluvit o nízkých platech, kvůli kterým hledají na sítích přivýdělek i bankéři.
„Problém s influencer marketingem je ten, že se v posledních letech výrazně rozrostl. Není to tak, že by nebyl regulovaný, ale že nikdo regulaci nevymáhá,“ říká odbornice na komunikaci Denisa Hejlová.
„Snažíme se to pořád posouvat dál a dávat městu, regionu a celé zemi něco nazpátek,“ říká Petrus v rozhovoru v rámci seriálu Českého rozhlasu Narozeni do svobody o inspirativních mladých lidech.
Děláš videa na sítě? Vyděláváš si tím? Tak se registruj, vyzývá influencery „velká rada”. Překvapila samotné tvůrce i ministra kultury. Kritici se obávají cenzury.
Tvůrci internetových videí, kteří je publikují za účelem zisku, se nyní musí nově registrovat u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Nařizuje to evropská audiovizuální směrnice.
Přestože začal nový školní rok, podle Pražáka je nejtěžším týdnem vždy ten poslední prázdninový. Učitelé totiž mají spoustu příprav a papírování a naopak jim chybí interakce s dětmi.
V hitparádě letních kauziček se vyšvihl případ, který bychom mohli nazvat „hajlování influencerek“. Dívka, kterou na instagramu sledují statisíce lidí, si zahajlovala.
Třiadvacetiletá influencerka Hana Gelnarová o víkendu zveřejnila na Instagramu video, na kterém s přáteli pochoduje se zdviženou pravicí. Dívka sice záhy video smazala, ale případ už řeší policie.
Tate měl štěstí, že narazil na oblast, která je zanedbávaná. Spíš než se zaměřovat na něj konkrétně, jde tedy o to vidět, proč je pro mladé muže tak cenný a jak o podobných tématech hovořit jinak.
„Na světě je extrémní nespravedlnost. My si tady žijeme jak na obláčku v komfortu s tričkem za 20 korun, zatímco ho ušil někdo v bídě, špíně a bez přístupu k pitné vodě,“ kritizuje Rozárie Haškovcová.
„Lepší je dítě nesdílet, zvlášť pokud ještě zvažuju, že na tom budu vydělávat. Ale vím, že se to influencerům asi nebude líbit,“ myslí si psycholožka Eva Vášová.
„Když je video, kde někdo krupicovou kaši zamíchá, tak je tam třeba tři sta nebo čtyři sta komentářů a lidi se hádají opravdu do krve,“ popisuje influencer Jaroslav Vajgl, tvůrce Těhotného kuchaře.
Jaké je ‚zákulisí‘ vojenského života a jaké je to řídit tank? To veřejnosti přibližují influenceři, ať už vojáci nebo i civilisté, kteří se o ozbrojené síly jen zajímají.
Mezi dětmi se těší oblibě energetické nápoje Prime. Některé ale obsahují velké dávky kofeinu. „To často vede k poruchám chování a pozornosti, dítě může být nervózní,“ vysvětluje lékařka.
Při pátrání po termínu „food porn“ nepůjdeme až tak do minulosti. První zmínku má na svědomí novinář Alexander Cockburn, roku 1977 napsal do The New York Review of Books článek nazvaný „Gastroporno“.
V posledních letech se čím dál víc objevují kampaně fast fashion značek, které lákají na udržitelné kolekce, na recyklované nebo recyklovatelné materiály, na produkty z bio bavlny. Je v tom ale háček.
Nejlepší váleční influenceři zveřejňují minimálně jednu reklamu denně, takže jejich potenciální příjem dalece převyšuje průměrnou měsíční mzdu v Rusku.