‚Udělejme tečku za koronavirem.‘ Kampaň na očkování proti covidu udělá iniciativa Cesta ven

Kampaň na podporu očkování proti covidu-19 připraví iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, uspěla v zadávacím řízení úřadu vlády. Hlavní slogan kampaně je Udělejme tečku za koronavirem. Návrh kampaně byl vytvořen za symbolickou jednu korunu, další náklady si vyžádá například výroba spotů. V pondělí o tom informovali zástupci komunikačních agentur.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Očkování proti koronaviru

Kampaň na podporu očkování proti covidu-19 připraví iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, uspěla v zadávacím řízení úřadu vlády (ilustrační foto) | Foto: Anna Vavríková / MAFRA | Zdroj: Profimedia

Iniciativa Cesta ven podala svůj návrh prostřednictvím společnosti ARAs, kterou vlastní Asociace komunikačních agentur (AKA).

Po bitvě je každý generál. Přijďte s něčím lepším, vzkazuje mladík, který přivedl Úřad vlády na TikTok

Číst článek

„Tečka symbolizuje konec a zároveň naději na nový začátek. Jestli existuje něco, na čem se dnes shodne celá společnost, je to touha ukončit trápení a nepříjemnosti spojené s pandemií. Očkování je právě tou pomyslnou tečkou, která nám dá šanci tohle těžké období uzavřít,“ řekl k hlavnímu sloganu kampaně Marek Hlavica, ředitel AKA a jednatel ARAs.

Současně je podle autorů kampaně tečka na rameni znamením vakcinace.

Po podpisu smlouvy s úřadem vlády připraví iniciativa konečné grafické a obrazové výstupy, natočí TV spot a spustí webové stránky. Iniciativa odhaduje, že tuto práci dokončí během několika týdnů. Poté ji nabídne k využití dalším subjektům.

Influenceři po kritice odmítli vládní peníze na kampaň proti dezinformacím o očkování

Číst článek

Zájem podle mluvčí iniciativy Pavly Mudrochové projevily například Hospodářská komora a Svaz průmyslu a dopravy. „Jednáme se zdravotními pojišťovnami a velkými firmami, které mohou kampaní motivovat k očkování své zaměstnance,“ uvedla Mudrochová, která je zároveň ředitelkou Asociace public relations.

Za nedostatečnou komunikaci kolem epidemie nového typu koronaviru, a zejména tématu očkování, kritizovala ministerstvo už dříve opozice i někteří odborníci. Ministerstvo zdravotnictví v prosinci vyhlásilo výběrové řízení na kampaň o koronaviru a očkování proti němu za zhruba 38 milionů korun.

Měla začít v polovině ledna. Nakonec ale ministerstvo řízení zrušilo a místo toho začalo před Vánocemi spolupracovat s úřadem vlády a zástupci komunikačních agentur a dalších profesionálů působících v public relations.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme