V Česku přibývá firem, které se zapojují do dobrovolnických akcí
V Česku přibývá firem, které se zapojují do charity a své zaměstnance v rámci dobrovolnických dnů posílají na veřejně prospěšné práce. A to i během letošního roku, který je v Evropské unii věnován právě dobrovolnictví.
Firemní charitu buduje v tuzemsku stále více společností a vybírají si různé oblasti, kde pomáhají. Jejich zaměstnanci v rámci dobrovolnických dnů pomáhají v dětských domovech, v léčebnách, seniorům předčítají knížky nebo ve městech vysazují stromy.
„Zaměřují na společenské problémy, které tím chtějí řešit. Také hodnotí, jak jsou přínosné programy firemního dobrovolnictví pro jejich lidi, kteří se do toho zapojí i pro firmu jako takovou,“ uvedla Táňa Chudáčková z platformy Byznys pro společnost.
Velice oblíbené jsou podle ní programy zaměřené na ekologii. „Protože ta ekologická problematika je velice živá,“ dodala.
Doplnila, že do konce roku 2010 hodnota firemně-dobrovolnických dní, které prošly přes Byznys pro společnost a Fórum dárců, činila asi 18,5 milionů korun.