Radiožurnál stále poslouchá nejvíce lidí, přes 730 tisíc denně. V závěsu je Rádio Impuls a Evropa 2

Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí byl v druhém pololetí loňského roku Český rozhlas Radiožurnál s průměrně 733 tisíci posluchači denně. Oproti prvnímu pololetí to je o 110 tisíc posluchačů méně. Následuje Rádio Impuls s poklesem o 22 tisíc na 666 tisíc posluchačů a Evropa 2 s 640 tisíci posluchači. Vyplývá to z prezentovaných výsledků měření poslechovosti Radioprojekt.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Rádio, Radiožurnál, Český rozhlas (ilustrační foto)

Nejposlouchanějším rádiem byl v druhém pololetí 2023 Radiožurnál | Foto: Khalil Baalbaki | Zdroj: Český rozhlas

Proti stejnému období loni Radiožurnálu ubylo 128 tisíc posluchačů, Impulsu 31 tisíc a Evropě 2 devět tisíc. Na dalších místech skončily stejně jako v prvním pololetí loňského roku stanice Blaník a Frekvence 1.

Rádiím vládnou Kryštof a Chinaski. Českou tvorbu zastupují muži s kytarami, taneční hudbu dovážíme

Číst článek

Mezi nadregionálními stanicemi se nejvíce dařilo rádiím Kiss se 461 tisíc posluchači, což je o 3000 více než v prvním pololetí. Druhé bylo Hitrádio, které si polepšilo stejně jako Kiss o 3000 na 448 tisíc denních posluchačů a třetí skončilo rádio Beat. Rádio Kiss poprvé překročilo milion týdenních posluchačů.

Největší podíl měla v loňském druhém pololetí obchodní síť Media Club s 53procentním zastoupením. Oproti prvnímu pololetí si síť polepšila o 12 procentních bodů. Druhou a třetí nejposlouchanější sítí byly souběžně Radiohouse a Media Marketing Services s 36,4 procenta. Český rozhlas měl 29 procent a zbytek patřil nezastupovaným stanicím.

Investice do rozhlasové reklamy loni činily 178 miliard korun, meziročně o 8,1 procenta více. Tradičně jsou investice do reklamy nejsilnější ve druhém a čtvrtém čtvrtletí roku a tradičně tvoří dvě třetiny celého ročního objemu. Nejvíce narostly v druhém čtvrtletí loňského roku, meziročně o 10,1 procenta.

Nejvíce loni rostly investice do reklamy v sektoru maloobchodu a výrobců elektroniky, naopak nejvíce klesaly v sekci hraček a cestování.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme